شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

حمل بار مطمئن تهران علي آباد كتول

باربري تهران به عنوان معتبرترين و محبوب ترين باربري در كشور است كه در دو زمينه حمل بار درون شهري و حمل بار بين شهري فعاليت گسترده اي را در طي سالهاي اخير داشته است. حمل بار از تهران به علي اباد كتول نيز از جمله اين موارد به شمار مي آيد.
باربري تهران سالهاست كه با نام تجاري نتسان در بين كارشناسان صنعت حمل و نقل و مردم به عنوان شركتي معتبر و شناخته شده فعاليت مي كند.
اين باربري در دو زمينه كاري مختلف فعاليت خود را گسترش داده است. يكي از اين دو زمينه حمل بار درون شهري مي باشد كه باربري تهران با حمل انواع بار از هر نقطه و محله شهر تهران به تمامي مناطق اين شهر و شهركهاي حومه سرويس دهي مي نمايد.
دومين زمينه كاري باربري تهران حمل بار بين شهري مي باشد كه در اين زمينه نيز باربري تهران با طراحي شبكه گسترده و بزرگ حمل و نقل در كشور و از تهران به تمامي شهرهاي كشور توانسته است پوشش فوق العاده اي براي حمل بار از تهران به ديگر شهرها به شمار آيد.
از جمله اين سرويسهاي گسترده مي توان به حمل بار از تهران به شهر زيباي علي آباد كتول اشاره نمود. همچنين حمل انواع بار و خرده بار و محصول و كالا و اثاثيه منزل شما از تهران به ساير شهرهاي استان سرسبز گلستان مانند گرگان و گنبد كاووس و بندر تركمن و... نيز از جمله سرويسهاي اين باربري به شمار مي ايد.
اما ممكن است براي برخي اين سوال ايجاد شود كه باربري تهران چطور توانسته است به اين سطح از اعتماد عمومي دست يابد و دليل محبوبيت اين باربري چيست؟
در پاسخ بايد گفت كه باربري تهران اهميت بسياري براي كسب رضايت مشتريان خود قايل است و در همين راستا با توجه به شرايط اقتصادي فعلي در نخستين قدم تخفيفات گسترده اي را براي حمل انواع بار در مسيرهاي گوناگون در نظر گرفته است.
از جمله اين تخفيفها مي توان به تخفيف استثنايي هفتاد درصدي اين باربري در زمينه هزينه مديريتي اشاره نمود.
در توضيح بايد گفت كه هزينه حمل بار به چند بخش مختلف تقسيم مي شود. بخش اصلي هزينه اي كه مشتري پرداخت مي كند به راننده و خودرو مخصوص حمل بار اختصاص دارد. بخشي نيز هزينه پرسنل و كارگراني است كه بار را در خودرو بارگيري مي كنند.
اما بخش ديگري نيز بنا به عرف بازار به عنوان سود و پورسانت مديريت در نظر گرفته مي شود. باربري تهران با در نظر گرفتن تخفيف استثنايي هفتاد درصدي در اين بخش عملا دو سوم سود خود را دريافت نكرده و از قيمت حمل بار كسر مي كند.
عامل بعدي كه در اعتبار باربري تهران موثر بوده است وقت شناسي و حضور به موقع خودروهاي حمل بار در مبدا مورد نظر مشتري مي باشد.
همچنين عدم تاخير در بارگيري و انتقال بار تا مقصد سبب شده است كه باربري تهران به يكي از سريع ترين شركتهاي حمل بار در تهران بدل شود كه در كمترين زمان ممكن هر گونه بار و محموله اي را ضمن حفظ ايمني كامل بار به مقصد مي رساند.
رفتار پسنديده و اخلاق مشتري مدارانه پرسنل باربري تهران نيز از ديگر عاملهايي است كه موجب موفقيت اين باربري گرديده است.
شما مي توانيد جهت كسب اطلاعات بيشتر در خصوص انواع خدمات و تخفيفهاي استثنايي باربري تهران با يكي از شماره هاي روابط عمومي اين باربري كه در سايت حاضر مندرج گرديده است تماس حاصل فرموده و در صورت تمايل سفارش حمل بار خود را نيز ثبت نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.