شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

حمل بار تهران درود


    باربري تهران از جمله شركتهاي قديمي در صنعت حمل و نقل كشور محسوب مي شود كه سرويسهاي بسيار گسترده اي در زمينه حمل بار بين شهري در نظر گرفته است. حمل بار از مشهد به درود از جمله اين سرويسها مي باشد. همچنين اين باربري در راستاي حمل بار درون شهري نيز فعال است.
يكي از شركتهاي باربري قديمي در استان تهران كه محبوبيت و سابقه درخشاني در اين شهر دارد باربري تهران است كه با نام تجاري نتسان شناخته مي شود.
اين باربري جهت رفاه حال هموطنان عزيز از اقصي نقاط كشور سرويس دهي به تمامي شهرها و شهركهاي تمامي استانها را در برنامه كاري خود قرار داده است. حمل بار از تهران به ساير شهرها در باربري تهران به ارزانترين قيمت به انجام مي رسد.
حمل انواع بار و خرده بار و اثاثيه منزل و كالا و محصول از تهران به شهر كوچك درود نيز از جمله سرويسهاي باربري مشهد به شمار مي ايد. باربري مشهد همچنين حمل بار از تهران به ديگر شهرهاي استان لرستان مانند خرم آباد و بروجرد و كوهدشت و... را نيز تحت پوشش دارد.
علاوه بر باربري بين شهري راستاي ديگر فعاليت باربري مشهد حمل بار درون شهري مي باشد. حمل بار بين محله ها و مناطق مختلف استان تهران نيز تحت پوشش باربري تهران قرار دارد.
اما بايد دانست كه باربري تهران تخفيفات فوق العاده اي را براي رفاه حال مشتريان گرامي خود در نظر گرفته است. اين امر تا اندازه اي برنامه ريزي شده است كه قيمتهاي باربري تهران براي حمل انواع بار زير قيمت نهايي كليه باربري هاي ديگر در استان باشد.
 از جمله اين تخفيفها مي توان به تخفيف استثنايي و فوق العاده هفتاد درصدي مديريتي باربري تهران اشاره نمود.
اين تخفيف پس از پرداخت هزينه مربوطه به خودرو مخصوص حمل بار و همچنين حقوق راننده و كارگران در نظر گرفته مي شود. به عبارت ديگر اين تخفيف به سود و پورسانتي كه مي بايست بنا به عرف به مديريت باربري تعلق گير اعمال مي شود.
اما مديريت باربري تهران معتقد است كه قيمت ارزان به تنهايي نمي تواند موجب شود كه يك باربري در بين شركتهاي ديگر اعتبار قابل توجهي كسب كند مگر اينكه اين باربري كيفيت خدمات خود را نيز در سطح بالايي حفظ نموده باشد و كيفيت و قيمت ارزان را توامان ارائه نمايد.
اگر قيمت حمل بار ارزان باشد اما از خودروهاي فرسوده و يا كارگران ناشي و تازه كار استفاده شده باشد كه احتمال آسيب رساندن به بار و محموله مشتري را زياد مي كنند قطعا اعتبار و محبوبيتي براي يك باربري در درارز مدت به همراه نخواهد داشت.
به همين منظور مديريت باربري تهران حساسيت فوق العاده اي در خودروها و پرسنلي كه در اين باربري مشغول به كار هستند داشته و تنها از خودروهاي مدل بالا و مجهز استفاده مي كند كه در مسيرهاي طولاني و جاده هاي بين شهري بدون كوچكترين خطري به سمت مقصد حركت كنند.
همچنين رانندگان باربري تهران نيز از بين كار كشته ترين رانندگان انتخاب شده اند كه با تجربه بالاي خود مي توانند بار مورد نظر شما را از كوتاه ترين مسير و با حداكثر سرعت به مقصد برسانند. اين در حالي است كه نكات ايمني و سرعت مطمئنه نيز كاملا رعايت مي شود.
كارگراني كه در باربري تهران به كار گرفته شده اند نيز سرعت عمل و تعهد كاري بالايي داشته و مي توانند در نهايت ايمني و با اطمينان كاملا در كوتاه ترين زمان بار را در خودرو بارگيري نمايند.
اميداوريم مجموعه اين خدمات و ده ها خدمت برتر ديگر كه توسط باربري تهران ارائه مي شود در نهايت رضايت خاطر شما را فراهم آورد.

حمل بار تهران درود

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.