شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

حمل بار تهران لاهيجان


    باربري تهران با داشتن يكي از گسترده ترين شبكه هاي حمل بار بين شهري توانسته است در زمينه حمل بار از تهران به لاهيجان و همچنين حمل بار از تهران به اقصي نقاط ايران به عنوان يكي از معتبرترين و محبوب ترين شركتهاي باربري شناخته شود.
باربري تهران يكي از شناخته شده ترين و محبوب ترين شركتهاي حمل بار در كشور محسوب مي شود كه سالهاست با نام تجاري نتسان به فعاليت در حوزه حمل و نقل كشور علي الخصوص كلان شهر تهران مشغول بوده و به يكي از شركتهاي ريشه دار در اين زمينه تبديل شده است.
باربري تهران دو زمينه كاري متفاوت را براي فعاليت در حوزه حمل و نقل كشور انتخاب كرده است. نخست حمل بار درون شهري است كه بين محله هاي مختلف شهر تهران و همچنين از مناطق گوناگون اين شهر به شهركهاي اطراف و مناطق حومه تهران به انجام مي رسد.
دومين زمينه كاري باربري تهران حمل بار برون شهري است. اين باربري با ايجاد شبكه بسيار وسيع و گسترده اي در زمينه حمل بار بين شهري توانسته است كليه مناطق و شهرهاي كشور عزيزمان ايران را تحت پوشش خود قرار دهد و حمل بار از تهران به هر كجاي ايران را به بهترين نحو به انجام برساند.
حمل انواع بار و خرده بار و محصول و كالا و اثاثيه  از تهران به شهر لاهيجان نيز از جمله سرويسهاي باربري تهران محسوب مي شود. همچنين اين باربري انواع بار را از تهران به ديگر شهرهاي استان گيلان مانند رشت و بندر انزلي و لنگرود و... حمل مي نمايد.
از جمله خدمات استثنايي باربري تهران كه موجب محبوبيت بسيار اين باربري در بين مردم شده است ارائه تخفيفات گوناگون توسط باربري تهران مي باشد كه توانسته اين باربري را در بين صدها شركت باربري ديگر در كشور به ارزانترين باربري بدل نمايد.
از جمله اين تخفيفها مي توان به تخفيف استثنايي هفتاد درصدي مديريتي باربري تهران اشاره نمود. باربري تهران پس از پرداخت دستمزد راننده و كارگران از مابقي مبلغ كه اغلب به عنوان پورسانت مديريت باربري در نظر گرفته مي شود هفتاد درصد را كسر مي نمايد.
به عبارت ساده تر مديريت باربري تهران از دو سوم سود خالص خود به نفع مشتري چشم پوشي كرده و قيمت نهايي حمل بار را به ميزان قابل توجهي كاهش مي دهد.
مديريت باربري تهران همچنين معتقد است كه قيمتهاي ارزان به تنهايي نمي تواند موجب شود كه اين باربري اعتبار ابل توجهي را كسب نموده و حفظ كند. بلكه باربري تهران تلاش وافر و دائمي دارد كه كيفيت خدمات دهي خود را نيز در بالاترين سطح نگهدارد.
به همين منظور نظارت گسترده اي از سوي مديريت باربري تهران بر حمل انواع بار در مسير هاي مختلف به انجام مي رسد. تاكيد مديريت باربري تهران در وهله نخست اخلاق خوش و حرفه اي از سوي كاركنان اين باربري است تا رضايت خاطر مشتريان جلب گردد.
همچنين تاكيد مديريت باربري تهران بر وقت شناسي و حضور به موقع در مبدا و همچنين سرعت عمل بالا و حمل بار به مقصد در كوتاه ترين زمان ممكن نيز از جمله دلايل بالا بودن كيفيت خدمات دهي در باربري تهران در مسيرهاي طولاني به شمار مي ايد.
همه اين موارد در شرايطي است كه ايمني كامل توسط پرسنل باربري تهران براي جلوگيري از ورود هر گونه آسيب به محموله مورد نظر مشتري رعايت مي گردد.
جهت كسب اطلاعات بيشتر در خصوص خدمات و تخفيفهاي باور نكردني ديگر باربري تهران مي توانيد با شماره هاي روابط عمومي اين شركت تماس حاصل فرماييد.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.