شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

حمل بار ارزان تهران دهدشت

باربري تهران به عنوان قديمي ترين شركت حمل بار در تهران است كه هم درون شهر تهران فعاليت مي كند و هم از تهران به ساير شهرهاي كشور سرويس دهي انجام مي دهد. حمل بار از تهران به دهدشت از جمله سرويسهاي باربري تهران محسوب مي شود.
باربري تهران سالها قبل تحت نام تجاري نتسان فعاليت خود را در صنعت حمل و نقل كشور آغاز نموده و از ان روز به بعد در حال گسترش روز افزون شبكه حمل بار خود مي باشد.
اين باربري نخست به عنوان شركتي كه در زمينه حمل بار درون شهري فعاليت مي كرد معروف شده. حمل بار بين محله ها و مناطق مختلف تهران و حومه در اين چارچوب طبقه بندي مي شود.
فعاليت اين باربري به حمل بار درو شهري محدود نماند و با گسترش شبكه خود و تحت پوشش قرار دادن تمامي شهرهاي كشور حمل بار درون شهري را نيز به بهترين شكل ممكن به انجام رساند. حمل بار از تهران به اقصي نقاط كشور به ارزانترين قيمت در باربري تهران به انجام مي رسد.
حمل انواع بار و كالا و محصول و خرده بار و حتي اثاثيه منزل شما از تهران به دهدشت و بالعكس توسط باربري تهران با خدمات ويژه به انجام مي رسد. همچنين حمل از تهران به ساير نقاط استان كوهكيلويه و بوير احمد مانند دوگنبدان و ياسوج و... نيز مشمول سرويس دهي باربري تهران قرار مي گيرند.
اما آنچه خدمات باربري تهران را متمايز ساخته است تخفيفات ويژه اين باربري مي باشد كه در كنار كيفيت بالاي خدمات دهي در باربري تهران اين شركت را به شركتي محبوب هم در زمينه حمل بار درون شهري و هم بين شهري در بين مردم تبديل نموده است.
از جمله اين تخفيفات مي توان به تخفيف خارق العاده و استثنايي  هفتاد درصدي مديريت باربري تهران نام برد.
اين تخفيف فوق العاده هفتاد درصدي پس از كسر هزينه هاي مربوطه به خودرو مخصوص حمل بار و راننده كه بيشترين سهم را در جا به جايي محموله مشتري برعهده دارند و همچنين كسر دستمزد كارگران ويژه بارگيري و تخليه بار اعمال مي گردد.
به عبارت ديگر در بخشي از مبلغ پرداختي توسط مشتري كه به صورت متداول در بازار به عنوان سود خالص و پورسانت مديريت باربري در نظر گرفته مي شود باربري تهران تخفيف استثنايي هفتاد درصدي را اعمال نموده و سود خالص خود را به يك سوم كاهش داده است.
از جمله ويژگي هاي باربري تهران ارائه بارنامه معتبر است كه اهميت بسزايي در امر باربري دارد. اگر شركتي كه حمل بار شما را بر عهده گرفته نتواند بارنامه معتبر به شما ارائه دهد به اين معناست كه در جايي از كار خود دچار اشكال و نقص است.
بدين ترتيب در صورتي كه در هنگام حمل بار احيانا مشكلي پيش ايد و يا بار شما دچار آسيب ديدگي شود پيگيري مسئله براي شما بسيار دشوار تر خواهد بود.
اما باربري تهران در طي اين سالها و با تلاش و پيگيري مداوم و با پشت سر گذاشتند تمامي شرويط مورد نظر ادارات مربوطه توانسته است مجوز هاي مورد ايشان را كسب كرده و اين اجازه را بيابد كه بارنامه معتبر براي هر فرآيند حمل بار خود به مشتري ارائه نمايد.
از ديگر خدمات ويژه باربري تهران به كارگيري پرسنلي مجرب و با سابقه درخشان است كه كارايي و راندمان بالايي داشته و در عين حال از اخلاق مشتري مدارانه و حرفه اي برخودار هستند. خوش رفتاري پرسنل باربري تهران همواره مورد رضايت و خشنودي مشتريان واقع گرديده است.
اميدواريم شما نيز با يك بار استفاده از خدمات حمل بار باربري تهران به يكي از مشتريان دائمي ما تبديل شويد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.