شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

باربري تهران رفسنجان ارزان


    باربري تهران در زمينه حمل بار بين شهري شبكه اي گسترده در سراسر كشور ايجاد كرده و حمل بار از تهران به اقصي نقاط كشور از جمله رفسنجان را به انجام مي رساند. حمل بار درون شهري در كلان شهر تهران نيز توسط اين باربري به انجام مي رسد.
باربري تهران يكي از قديمي ترين و معتبر ترين شركت هاي فعال در صنعت حمل و نقل كشور محسوب مي شود كه سالهاست با نام تجاري نتسان در اين شهر فعالي مي كند.
اين باربري در دو زمينه فعاليت خود را متمركز نموده است. نخست حمل بار و اثاثيه منزل به صورت درون شهري مي باشد كه در بين مناطق مختلف شهر تهران است كه توسط باربري تهران به سريع ترين و ارزانترين شكل ممكن به انجام مي رسد.
دومين زمينه فعاليت باربري تهران حمل بار بين شهري از تهران به ديگر شهرهاي كشور است كه از ان جمله مي توان به حمل بار از تهران به شهر رفسنجان اشاره نمود.
همچنين حمل انواع بار و خرده بار و كالا و محصول و حتي اثاثيه منزل نيز به ساير شهرهاي استان كويري كرمان مانند سيرجان و جيرفت و... با تخفيفات استثنايي و قيمتهاي باور نكردني از جمله سرويسهاي شبكه گسترده حمل بار بين شهري باربري تهران محسوب مي شود.
يكي از تخفيفات باربري تهران تخفيف فوق العاده مديريت اين باربري است كه به ميزان هفتاد درصد براي كليه مسيرها در نظر گرفته شده است. البته اين تخفيف بدين معنا نيست كه باربري تهران قيمتهاي خود را يك سوم قيمتها سطح بازار ارائه مي دهد.
بلكه براي توضيح بايد اشاره نمود كه هزينه حمل بار به سه قسمت تقسيم مي شود. قسمت نخست به خودرو مخصوص حمل بار تعلق مي گيرد و قسمت دوم نيز به عنوان دستمزد راننده و كارگران مخصوص بارگيري و تخليه بار را محاسبه مي گردد.
قسمت سوم بنا به عرف بازار و آنچه در صنعت حمل و نقل كشور مرسوم است به عنوان سود خالص و پورسانت مديريت باربري در نظر گرفته مي شود. مديريت باربري تهران تخفيف باور نكردني هفتاد درصد خود را در اين قسمت اعمال مي نمايد.
اما علاوه بر ارائه قيمتهاي استثنايي و زير قيمت ساير باربري ها بايد گفت كه خدماتي كه توسط باربري تهران ارائه مي شود نيز در بالاترين سطح ممكن قرار دارد.
اين باربري از مدرن ترين و پيشرفته ترين خودروهاي مخصوص حمل بار استفاده مي كند و به همين دليل توانسته است سريع ترين باربري در بين ساير شركتها باربري تهران به شمار ايد. البته عوامل ديگري نيز در سرعت عمل باربري تهران موثر هستند.
از ان جمله مي توان رانندگان با تجربه و كار بلد باربري تهران اشاره نموده كه اين توانايي را دارند كه در نهايت امنيت بار مورد نظر مشتري را از كوتاه تارين مسير و با حداكثر سرعت مجاز به سمت مقصد هدايت كنند و در زمان كمتري حمل بار را به انجام رسانند.
همچنين كارگراني كه در باربري تهران مسئول بارگيري محموله در خودرو هستند نيز ازبين كارآمدترين كارگران حوزه حمل و نقل انتخاب شده اند و در كوتاه ترين زمان ممكن به نحوي محموله مورد نظر شما را بارگيري مي كنند كه كوچكترين آسيبي نبيند.
مجموع اين عوامل سبب شده است كه باربري تهران نه تنها عنوان ارزانترين باربري را در بين صد ها شركت فعال در حوزه حمل و نقل از ان خود كند بلكه به عنوان سريع ترين باربري كشور نيز شناخته شود كه افرادي كه سرعت عمل برايشان اهميت دارند مستقيما به سراغ باربري تهران مي ايند.
اميدواريم شما نيز از قيمتهاي خارق العاده و خدمات منحصر به فرد باربري تهران كمال رضايت را داشته باشيد.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.