یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

باربري مناسب تهران مريوان

 

باربري تهران يك باربري معتبر و برجسته در زمينه حمل بار درون شهري در تهران بزرگ است كه همزمان حمل بار بين شهري را نيز بر عهده دارد و كليه خدمات استثنايي خود را با ارزانترين قيمت تقديم مشتريان خود مي نمايد. حمل بار از تهران به مريوان نيز از جمله اين خدمات محسوب مي شود.
باربري تهران از همان بدو تاسيس كه با نام تجاري نتسان فعاليت خود را آغاز نموده است و همكنون يكي از برجسته ترين و معتبر ترين شركتهاي باربري در تهران محسوب مي شود كه در زمينه حمل بار درون شهري بين تمامي محله هاي اين شهر فعاليت مي كند.
علاوه بر حمل بار درون شهري مي بايست به حمل بار بين شهري نيز در باربري تهران اشاره نمود. اين باربري شبكه گسترده اي در زمينه حمل بار از تهران به ديگر شهرهاي كشور دارد كه به تمامي استانها و نقاط مختلف كشور عزيزمان ايران سرويس دهي مي نمايد.
سرويس دهي به شهر زيباي مريوان با حمل انواع كالا و محصول و بار و خرده بار و حتي اثاثيه منزل توسط باربري تهران به انجام مي رسد. همچنين اين باربري سرويسهاي مختلفي نيز به ساير شهرهاي استان زيباي كردستان مانند سقز و بانه و سنندج و... را تحت پوشش دارد.
پوشش گسترده باربري تهران هم در زمينه حمل بار درون شهري و هم در زمينه حمل بار بين شهري در حالي است كه كليه خدمات اين باربري به ارزانترين قيمت در ايران ارائه مي گردد وهمكنون در بين صدها شركت باربري ديگر نام باربري تهران به عنوان ارزانترين باربري مي درخشد.
از جمله تخفيفات گسترده اي كه توسط باربري تهران براي حمل بار در نظر گرفته شده است تخفيف اعجاب انگيز هفتاد درصدي اين باربري است.
البته قاعدتا اين تخفيف بدان معنا نيست كه نرخ حمل بار توسط باربري تهران هفتاد درصد كمتر از ساير باربري ها محاسبه مي گردد بلكه بايد دانست اين تخفيف در بخش هزينه مديريتي و پورسانت متداول و مرسومي كه توسط باربريها براي مديريت در نظر گرفته شده اعمال مي گردد.
به عبارت ساده تر پس از كسر هزينه مربوط به خودرو مخصوص حمل بار و هزينه دستمزد راننده و كارگران مخصوص بارگيري محموله مقداري از مبلغ پرداختي توسط مشتري باقي مي ماند كه به صورت عرف به عنوان سود خالص مديريت در نظر گرفته شده است.
مديريت باربري تهران تخفيف باور نكردني هفتاد درصدي خود را در اين بخش اعمال نموده و عملا از دو سوم سود خالص خود به مفع متري چشم پوشي كرده است.
اما قيمتهاي ارزان به تنهايي نمي تواند موجب بالا رفتن درجه اعتبار يك باربري قلمداد گردد. بلكه مي بايست همزمان با ارائه قيمتهاي پايين كيفيت خدمات دهي بالايي را نيز براي مشتري در نظر گرفت كه رضايت خاطر مشتري به طور تمام و كمال جلب گردد.
باربري تهران به همين دليل بهترين خودروهاي مخصوص حمل بار را كه گواهي فني و شرايط مطلوبي را دارا هستند به خدمت گرفته است. اين خودروها توسط رانندگاني مجرب و كاركشته هدايت مي شوند كه آشنايي مناسبي به جاده هاي بين شهري كشور دارند.
تجربه اين رانندگان اين امكان را فراهم نموده تا بار مشتري از كوتاه ترين مسير ممكن و با حداكثر سرعت ايمن به سمت مقصد حركت كند.
كارگران مخصوص بارگيري در باربري تهران نيز از سابقه درخشاني در حرفه خود سود مي برند كه باعث مي شود در كوتاه ترين زمان ممكن و با نهايت دقت عمل محموله مشتري را در خودرو مخصوص حمل بار بارگيري نموده و در مقصد در محل مورد نظر مشتري تخليه نمايند.
كليه پرسنل مشغول در باربري تهران اصول مشتري مداري را به نحو احسن به اجرا مي گذارند و احترما كاملي براي مشتريان خود قايل هستند. اميدواريم خدمات ويژه باربري تهران در نهايت موجبات كسب رضايت شما را نيز فراهم آورد.


 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.