یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

حمل بار ارزان تهران جعفريه


    باربري تهران يكي از معتبرترين و شناخته شده ترين شركتهاي باربري در تهران است كه حمل بار درون شهري و بين شهري را در پايتخت بر عهده دارد. حمل انواع بار و اثاثيه منزل از تهران به جعفريه و ديگر شهرهاي كشور از جمله سرويسهاي باربري تهران قلمداد مي گردد.
باربري تهران سالهاست كه با نام تجاري نتسان در بين مردم شريف تهران شناخته شده است و همواره به عنوان معتبرترين باربري مورد اعتماد ايشان قرار مي گيرد.
باربري تهران نه تنها در زمينه حمل بار درون شهري در بين محله ها و مناطق مختلف تهران فعال است بلكه هر گونه محموله اي را از تهران به هر كجاي ايران كه مشتري در نظر داشته باشد نيز به ارزانترين قيمت ممكن و در كمترين زمان منتقل مي كند.
در همين راستا مي توان به حمل انواع بار و خرده بار و كالا و محصول و اثاثيه منزل از تهران به جعفريه واقع در استان قم و ديگر شهرهاي اين استان مانند كهك و قنوات و... اشاره كرد كه در مجموعه سرويسهاي گسترده و سراسري باربري تهران قرار دارند.
از جمله خدمات ويژه اي كه در باربري تهران به مشتريان ارائه مي گردد تخفيفهاي مختلفي است كه براي حمل انواع بار در نظر گرفته شده است. از ان جمله مي توان به تخفيف خارق العاده هفتاد درصدي اين باربري اشاره نمود كه در هزينه مديريتي اعمال مي گردد.
در توضيح اين تخفيف باور نكردني بايد گفت باربري تهران پس از كسر هزينه هاي مربوط هب خودرو مخصوص حمل بار و حقوق راننده و كارگران مابقي مبلغ را كه به صورت متعارف و طبق عرف بازار به مديريت تعلق مي گيرد مشمول تخفيف هفتاد درصدي مي كند.
بدين ترتيب مديريت باربري تهران از دو سوم سود خالص خود به نفع مشتري چشم پوشي نموده و تاثير قابل توجهي در نرخ حمل بار مي گذارد.
اين تخفيف و ساير تخفيفات باربري تهران سبب شده است كه هم اكنون باربري تهران به ارزانترين باربري در تهران شهرت يابد و نرخ حمل بار در اين باربري از صدها شركت باربري فعال در استان پايينتر باشد. اما مديريت باربري تهران خدمات ديگري را نيز براي جلب رضايت مشتريان خود در نظر گرفته است.
مديريت اين باربري معتقد است كه قيمت ارزان تنها زماني مي تواند تاثير گذار باشد كه باربري تهران بالاترين كيفيت خدمات دهي را نيز براي مشتريان خود در نظر گرفته باشد.
به همين منظور باربري تهران از پيشرفته ترين خودروها مخصوص حمل بار كه سلامت كامل فني را دارا هستند استفاده مي كند كه كمترين امكان توقف بين راهي وجود داشته باشد. اين خودرو ها به مدرن ترين تجهيزات حمل بار مجهز شده اند.
مديريت باربري تهران همچنين حساسيت بالاي در استخدام نيروها خود دارد و با تجربه ترين و كارآمدترين نيروهاي صنعت حمل و نقل كشور را به خدمت گرفته است. زبده ترين و كاركشته ترين رانندگان و كارگران مخصوص بارگيري اثاثيه در باربري تهران مشغول به فعاليت هستند.
اين پرسنل علاوه بر توانايي هاي فني بالا به خوبي با اصول مشتري مدار آشنا هستند و بنا به تاكيد مديريت باربري تهران همواره با اخلاق حرفه اي با مشتري برخورد مي نمايند.
شما مي توانيد جهت كسب اطلاعات بيشتر در خصوص خدمات ويژه و استثنايي باربري تهران و همچنين تخفيفات مختلف و قيمتهاي باور نكردني اين باربري با يكي از شماره هاي روابط عمومي اين شركت كه در سايت درج گرديده است تماس حاصل نماييد.
اميدواريم خدمات باربري تهران براي شما نيز مايه رضايت خاطر گرديده و شما را نيز به خيل عظيم مشتريان دائمي باربري تهران اضافه كند.



تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.