یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

ارزانترين حمل بار تهران ايرانشهر

 

 

باربري تهران به عنوان معتبرترين باربري در كشور است كه هم حمل بار درون شهري بين مناطق مختلف تهران را به انجام مي رساند و هم حمل انواع بار از تهران به ديگر شهرها را. حمل بار از تهران به ايرانشهر نيز از جمله سرويسها باربري تهران محسوب مي شود.
باربري تهران سالهاست كه در بين مردم شريف تهران با نام تجاري نتسان شناخته مي شود. اين باربري با توجه به خدمات ويژه اي كه ارائه مي دهد و همچنين با عنايت به تخفيفات گسترده اي كه براي حمل بار در نظر گرفته است به يكي از محبوبترين شركتهاي حمل بار در تهران تبديل شده است.
حمل بار و اثاثيه منزل به صورت درون شهري و بين مناطق و محله هاي مختلف تهران يكي از وظايف باربري تهران محسوب مي شود.
همچنين حمل بار به صورت درون شهري و از تهران به ديگر شهرها نيز وظيفه ديگر اين شركت به شمار مي رود. حمل انواع بار و خرده بار و كالا و محصول از تهران به ايرانشهر و ديگر شهرهاي استان سيستان و بلوچستان مانند زاهدان و زابل و چابهار و... از اين جمله است.
باربري تهران توانسته با تخفيفات استثنايي خود در بين ده ها شركت حمل بار درون شهري و بين شهري در تهران بزرگ عنوان ارزانترين باربري را از ان خود كند. از جمله اين تخفيفات مي توان به تخفيف باور نكردني هفتاد درصدي اين باربري اشاره نمود.
اين تخفيف استثنايي پس از كسر هزينه مربوط به راننده و خودرو و كارگران از سود و پورسانت متداول مديريت باربري كسر مي گردد.
بدين ترتيب باربري تهران دو سوم سود خالص خود را به عنوان تخفيف براي مشتري در نظر گرفته و گام تاثير گذاري در راستاي كاهش قيمت نهايي حمل بار برداشته است. حسن نيت مديريت باربري تهران در صرفه نظر از سود خالص خود به خوبي نمايان گرديده است.
اما همانطور كه مي دانيد قيمت پايين به تنهايي نمي تواند موجب كسب رضايت مشتريان مشكل پسند باربري تهران به شمار آيد. به همين منظور مديريت اين شركت تاكيد فراوان نموده كه كيفيت خدمات دهي در اين باربري نيز به بالاترين سطح ممكن برسد.
به همين منظور مديريت باربري تهران تنها خودروهايي را به خدمت مي گيرد كه كليه تستهاي ادواري فني را پشت سر گذاشته و هيچگونه احتمال خرابي در بين حمل بار براي انها وجود نداشته باشد.
همچنين در اين باربري از خودروهايي استفاده مي شود كه سلامت كامل داشته و لرزش زيادي نداشته باشند كه موجب آسيب رسيدن به محموله مشتري شوند.
رانندگاني كه در اين باربير فعال هستند نيز از بين برترين و با تجربه ترين رانندگان در صنعت حمل و نقل كشور انتخاب شده اند كه آشنايي كاملي به مسيرهاي درون شهري و جاده هاي بين شهري دارند و مي توانند كوتاه ترين مسيرها را انتخاب نمايند.
حال ممكن است اين سوال مطرح شود كه چطور ممكن است اين خدمات با كيفيت با چنين قيمتهايي ارائه شود و چگونه ممكن است رانندگان و كارگران با تجربه و زبده با قيمتهاي استثنايي و خارق العاده باربري تهران حاضر به ادامه فعاليت باشند.
در اين خصوص مي توان به امتيازاتي كه مديريت باربري تهران براي ايشان در نظر گرفته است اشاره نمود. اما مهمترين دليل تعدد سرويسهاي موجود در باربري تهران است كه هر خودرو و راننده در طول روز تعداد بسيار بيشتري سرويس را پشتيباني مي كند.
اين امر سبب مي شود كه نيروها باربري تهران با وجود قيمتهاي استثنايي اين شركت به درآمدي معقول و متعارف دست يابند.
شما مي توانيد جهت ثبت سفارش با يكي از شماره هاي روابط عمومي اين سازمان كه در سايت مندرج گرديده است تماس حاصل فرماييد. اميدواريم شما نيز از خدمات با كيفيت و تخفيفات استثنايي باربري تهران كمال رضايت را كسب نماييد.

ارزانترين حمل بار تهران ايرانشهر

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.